Corporate Social Responsibility

Spoločenská zodpovednosť spoločnosti

Spoločenská zodpovednosť spoločnosti, dobrovoľné príspevky podnikov k vytváraniu lepšej spoločnosti, životného prostredia.

Spoločenská zodpovednosť spoločnosti (CSR) je dôležitým pojmom v oblasti marketingu. Ide o dobrovoľné príspevky a aktivity podnikov, ktoré majú za cieľ vytvárať lepšiu spoločnosť a chrániť životné prostredie. CSR je zameraná na to, ako spoločnosti preberajú zodpovednosť za svoj vplyv na okolie a spoločnosť ako celok.

Podniky, ktoré praktizujú CSR, sa snažia dosiahnuť rovnováhu medzi ziskom a pozitívnym vplyvom na spoločnosť. To môže zahŕňať rôzne aktivity, ako sú podpora neziskových organizácií, environmentálne iniciatívy, etické obchodovanie a ďalšie formy dobrovoľného prispenia k spoločenskej blahu.

CSR nie je len etickou povinnosťou, ale môže mať aj pozitívny vplyv na obraz značky a reputáciu spoločnosti. Zákazníci a spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú podniky, ktoré prejavujú záujem o spoločenské a environmentálne otázky. Preto je CSR dôležitým prvkom marketingovej stratégie pre mnoho podnikov.

Spoločenská zodpovednosť spoločnosti môže mať rôzne formy a prejavy v rôznych odvetviach, ale jej hlavným cieľom je prispievať k lepšej spoločnosti a životnému prostrediu, čím zabezpečuje udržateľný rozvoj a dlhodobý úspech podnikov.

Spoločenská zodpovednosť spoločnosti, dobrovoľné príspevky podnikov k vytváraniu lepšej spoločnosti, životného prostredia.

Vylepšite túto stránku

Chcete doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme, že nám pomáhate rozšírovať ekonomickú encyklopédiu. ♥