M-commerce (mobile commerce)

Definícia m-commerce

M-commerce, čo je skratka pre mobilný obchod, predstavuje novú éru v ekonómii, kde sa kúpa a predaj tovarov a služieb realizuje prostredníctvom mobilných zariadení, ako sú smartfóny a tablety.

Historický vývoj

Vznik M-commerce sa datuje s nástupom mobilných technológií. S rozvojom smartfónov a rýchlym prístupom k internetu sa otvorili nové možnosti pre obchodné transakcie.

Výhody m-commerce

M-commerce prináša so sebou množstvo výhod. Jednou z nich je možnosť nakupovať a predávať kedykoľvek a kdekoľvek. To zvyšuje flexibilitu pre spotrebiteľov aj obchodníkov.

Bezpečnosť a dôvera

Bezpečnosť je kľúčovým faktorom v M-commerce. Spolu s rýchlym rozvojom technológií sa stále zlepšuje aj zabezpečenie finančných transakcií, čím sa zvyšuje dôvera používateľov.

Budúcnosť m-commerce

S narastajúcou popularitou mobilného obchodu sa očakáva jeho ďalší dynamický rozvoj. Predpokladá sa, že M-commerce bude zohrávať stále väčšiu úlohu v globálnom ekonomickom prostredí.

Vylepšite túto stránku

Chcete doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥