Coupons

Couponing – Ústrižky v Marketingu

(Couponing) – Ústrižok, frekventovaný tlačený, resp. tlačový propagačný prostriedok využívaný úspešne aj pri reklame na mieste predaja.

Couponing, často označovaný ako poukážky alebo ústrižky, je dôležitým nástrojom v marketingu. Tento prostriedok sa využíva na propagáciu produktov a služieb a má schopnosť prilákať zákazníkov a zvýšiť predaj.

Ústrižky sa často distribuujú vo forme tlačených materiálov, ako sú letáky, časopisy alebo noviny. Zákazníci môžu vystrihnúť tieto ústrižky a vymeniť ich za zľavu alebo iné výhody pri nákupe produktov alebo služieb.

Pre podniky je couponing efektívnym spôsobom, ako prilákať nových zákazníkov a udržať si stálych zákazníkov. Poskytovanie zliav a výhod prostredníctvom ústrižkov môže zvýšiť dopyt po ich produktoch a zvýšiť tržby.

Couponing sa tiež často využíva pri reklame na mieste predaja. To znamená, že zákazníci dostávajú ústrižky priamo v obchode alebo inom mieste predaja. Táto forma marketingu môže zvýšiť impulzívne nákupy a motivovať zákazníkov k okamžitému nákupu.

Pre úspešné couponingové kampane je dôležité správne cieliť a segmentovať zákazníkov, aby boli ústrižky relevantné pre ich potreby a preferencie. Takto môže couponing priniesť významný prínos pre marketingové aktivity podnikov.

(couponing) – Ústrižok, frekventovaný tlačený, resp. tlačový propagačný prostriedok využívaný úspešne aj pri reklame na mieste predaja.

Vylepšite túto stránku

Chcete doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme, že nám pomáhate rozšírovať ekonomickú encyklopédiu. ♥